Ce lucruri Trebuie sa ai La Tine cand Pleci in Vacanta


Cu toate ca din titlul acestui articol se poate subintelege ca iti voi putea numi intocmai obiectele necesare unei plecari in vacanta, n-am de gand sa fac acest lucru. De ce? Pentru ca nimeni nu poate stii mai bine decat tine. Tot ce o sa fac eu consta in trecerea pe scurt in revista a lucrurilor de care am eu nevoie si la care poate tu nu te-ai fi gandit, dar ti-ar fi cel putin la fel de utile si tie. In primul rand, vacanta este ceva cat se poate de abstract si de subiectiv. De fapt, vacantele sunt pe cale de disparitie in Romania pentru ca majoritatea oamenilor prefera termenul de “concediu”, care este cu totul altceva in comparatie cu vacanta. Din punctul meu de vedere, ar trebui sa incercam sa ne luam in continuare vacante si, chiar daca nu sunt la fel de lungi si de dese, sa ne simtim ca si cum am fi intr-o vacanta de la scoala. 

Atunci cand imi pregatesc plecarea, mi se pare esential sa nu uit cateva lucruri de baza: laptop, stick pentru internet, si ochelarii de soare. Indiferent ca merg la munte sau la mare, aceste trei elemente mi se par esentiale. De asemenea, intotdeauna imi fac plinul dinainte de vacanta cu produse naturiste Plantum care pot fi de ingrijire personala sau chiar alimente. Cel mai mult imi place insa vacanta de vara cand pot sa-mi folosesc hainele si obiectele de baie cu care m-am mandrit intotdeauna. De multe ori am impresia ca cel mai greu lucru atunci cand pleci in vacanta este pregatirea bagajelor. Foarte rar reusesc sa ma decid asupra tuturor obiectelor de care am nevoie, iar uneori imi ia foarte mult timp sa ma hotarasc pana si asupra geamantanului. Cu toate acestea, vacantele au fost si vor ramane intotdeauna partea mea preferata din an!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu